Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Business communication in international practice


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona



UWAGA: Język wykładowy – Angielski. Aby zobaczyć program szkolenia w jęz.angielskim prosimy o kontakt.

ATTENTION: Language of lecture - English. To view the training program in English, please contact us.




Cele szkolenia
Rozwój umiejętności komunikacyjnych poprzez poznanie własnych słabości komunikacyjnych, pokonanie międzykulturowych barier komunikacyjnych, lepszą kontrolę mowy ciała, poznanie różnych stylów komunikacyjnych, tworzenie profesjonalnych komunikatów.

Korzyści dla uczestników
• tworzenie skuteczniejszych komunikatów prowadzące do redukcji stresu i zmniejszenia liczby nieporozumień,
• lepsza znajomość oczekiwań klientów i adaptacja do ich zwyczajów komunikacyjnych,
• lepsze relacje z klientami i partnerami,
• poprawa wizerunku firmy.

Metody szkolenia
Lecturette, ćwiczenia indywidualne i w zespołach, dyskusja, wizualizacja (slidy i filmy), scenki nagrywane kamerą video z następową analizą i wyciągnięciem wniosków.

Program

1. Proces komunikacji – schemat.

2. Cechy skutecznego komunikatu (jasny, zwięzły, spójny, uprzejmy, czytelny) – ćwiczenie – oceń i popraw komunikat, ćwiczenie – 4 komunikaty.

3. Rozumienie – ćwiczenie: ”dyktator”, omówienie i wnioski.

4. Test pamięci – ćwiczenie: co zrobić, by ułatwić słuchaczom zapamiętanie ważnych treści?

5. Mój styl komunikacyjny – ćwiczenie „lustro” – uczestnicy przyjrzą się scenkom z własnym udziałem, nakręconym kamerą i swoim skłonnościom i błędom komunikacyjnym, wspólna analiza i dyskusja, wnioski.

6. Informacja zwrotna: dawanie i przyjmowanie, ćwiczenie: „pilot” – czy dajesz uczciwą informację zwrotną swojemu szefowi?

7. Bariery werbalne w komunikacji: ćwiczenie: „dyskusja”- co pomagało, co przeszkadzało, ilustracja filmowa: „chłodna argumentacja”.

8. Podstawowe style komunikacyjne: bezpośredni i pośredni – ćwiczenie w zespołach: zamień zwroty na niekonfrontacyjne, jak powiedzieć NIE klientowi w grzeczny sposób.

9. Bariery kulturowe w komunikacji:
• język - przykłady wpadek językowych,
• przywiązanie do własnych wartości, ćwiczenie „kij”,
• komunikacja niewerbalna,
• upośledzenie zdolności obserwacyjnych – ilustracja filmowa,
• przedwczesna ocena.

10. Negocjacje: ćwiczenie X i Y, co jest ważniejsze relacje czy wynik materialny?

11. Budowanie relacji z klientem i okazywanie szacunku w różnych krajach: kultury propartnerskie i pro transakcyjne, ceremonialne i nieceremonialne przykłady.

12. Trudne sytuacje komunikacyjne – ćwiczenie: „Przeciek” – jak sobie radzisz w takich sytuacjach – analiza rozwiązań wybranych przez uczestników.

13. Aktywne słuchanie, jego istota i formy – ilustracja filmowa, analiza i dyskusja, ćwiczenie” „opowieść wakacyjna” - wnioski.

14. Asertywność i empatia, co to jest, jak ją stosować w praktyce, ćwiczenie: „dyrektor szkoły”.

15. Sesja pytań i odpowiedzi.

16. Ćwiczenie podsumowujące: „dobry nadawca i dobry odbiorca”.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

CENA standardowa:
1690 PLN + 23% VAT = 2078.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2017-09-29 14:29:35

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Business communication in international practice
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com