Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie 24-25.10.2017


W czerwcu 2011 firma AON Hewitt zrealizowała badanie wśród ponad 700 menedżerów z 10 krajów europejskich. Okazało się, że prawie połowa (47%) menedżerów przyznała, że na działania związane z badaniem zaangażowania pracowników poświęcają tylko od 2 do 5 dni w ciągu roku.

Stwierdzenie, że pracownicy dołączają do organizacji, a odchodzą od przełożonych to nie wszystko. Pracownicy odchodzą bowiem od menedżerów, którzy nie potrafią ich zaangażować w pracę na rzecz organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu „Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników?
  • Tylko zaangażowani liderzy są w stanie sprawić, by zaangażowany był cały zespół.
  • Menedżerowie muszą znać swoją rolę w zakresie budowania zaangażowania pracowników.
  • Menedżerowie chętniej angażują się w działania sprzyjające budowaniu zaangażowania, gdy widzą związek pomiędzy poziomem zaangażowania, a efektywnością pracowników.


Szczegóły szkolenia:
www.hillway.pl


Skontaktuj się z nami już dziś
http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

JAKIE REZULTATY MOŻEMY OSIĄGNĄĆ DZIĘKI ZWIĘKSZANIU ZAANGAŻOWANIA?
Wyniki badań David’a MacLeod i Nita Clarke’a 2009 Wielka Brytania
Wyniki badania Andrew’a Wefalda (Kansas State University) z 2008 USA
Wyniki badań Barometr Zaangażowania Polska
Case study: zwiększanie zaangażowania MEDIA MARKT
Celem modułu jest pokazanie korzyści dla menedżera i firmy z zaangażowanego pracownika na podstawie konkretnych badań i faktów.

SATYSFKACJA Z PRACY, A ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW
Czy motywacja to to samo co zaangażowanie?
Co to jest zaangażowanie?
Czy satysfakcja z pracy i zaangażowanie pracowników to to samo?
Kluczowe czynniki zaangażowania pracowników
Czy zadowoleni z pracy pracownicy, to zawsze zaangażowani pracownicy?
Czy zaangażowani pracownicy, to odpowiedzialni pracownicy?

CECHY OSOBOWOŚCI, A ZADOWOLENIE Z PRACY I ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ
Osoby neurotyczne
Osoby ekstrawertyczne
Osoby sumienne

TRZYKOMPONENTOWY MODEL ZAANGAŻOWANIA ORGANIZACYJNEGO WG MEYERA i ALLENA
Wymiar myślenia
Wymiar odczuwania
Wymiar działania
Celem modułu jest uświadomienie sobie, iż u podstaw zaangażowania leżą trzy różne kategorie motywacji wewnętrznej pracowników, które wpływają na pozostawanie przez nich w firmie, ich omówienie w kontekście konkretnych działań.


RODZAJE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW WG MEYERA i ALLENA
Zaangażowanie afektywne
Zaangażowanie użytkowe
Zaangażowanie normatywne

ZACHOWANIA PRACOWNIKÓW ŚWIADCZĄCE O ZAANGAŻOWANIU
Zachowania pracowników niezaangażowanych
Zachowania pracowników obojętnych
Zachowania pracowników zaangażowanych
Jak rozpoznać zaangażowanego pracownika na podstawie 5 zachowań?

PRAKTYCZNE NARZĘDZIA MENEDŻERA W OCENIE ZAANGAŻOWANIA W PRACĘ I ZADOWOLENIA Z PRACY
Badania opinii pracowników
Badania zaangażowania pracowników
Obserwacja zachowań zespołu i pracowników w różnych sytuacjach
Check lista menedżera: 12 pytań sprawdzających wiedzę o swoim pracowniku w kontekście wymagania zaangażowania i budowania odpowiedzialności

JAK SKUTECZNIE ZWIĘKSZAĆ ZAANGAŻOWANIE?
Czy ja, jako menedżer mam wpływ na zaangażowanie pracownika?
Moja rola w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracownika – czyli co ja faktycznie mogę robić. Analiza działań dotychczasowych i kreowanie pomysłów na przyszłość
Celem modułu jest budowanie u menedżera świadomości i postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania, jako kluczowego czynnika sukcesu pracy zespołu i sukcesu firmy.

TWORZENIE ZAANGAŻOWANEGO I ODPOWIEDZIALNEGO ZESPOŁU
Rekrutacja i selekcja pracowników
Rozwój zespołu (od grupy do zespołu)
Codzienna praca z zespołem

PRAKTYCZNE NARZĘDZIA I OBSZARY ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERA W BUDOWANIU ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW W CODZIENNEJ PRACY Z ZESPOŁEM
Nagrody i kary
Wzbudzanie reguły wzajemności i zaangażowania
Odwoływanie się do zasobów i mocnych stron
Twórcze wykorzystywanie błędów
Poprzez dobór rodzaju zadania
Jasny podział i zakres obowiązków
Informacje zwrotne o pracy
Pochwały i konstruktywna krytyka
Poniesienie konsekwencji zaniedbania obowiązków służbowych
Odwoływanie się do współzawodnictwa
Przywoływanie sukcesów
Stymulowanie pracowników do współpracy
Jasność celów i misji

NARZĘDZIA KOMUNIKACYJNE SŁUŻĄCE BUDOWANIU ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
Najczęściej wykorzystywane narzędzia komunikacji
Najbardziej efektywne narzędzia komunikacyjne

ROZMOWY MENEDŻERSKIE – ĆWICZENIA PRAKTYCZNE W TRAKCIE CAŁEGO SZKOLENIA – rozmowy bieżące i informacje zwrotne wpływające na budowanie zaangażowania
Rozmowa motywująca z zespołem
Rozmowa oceniająca
Rozmowa korygująca zachowanie pracownika
Pochwała konkretnego pracownika
Pochwała zespołu
Rozmowa o oczekiwaniach
Rozmowa o sugestiach
Rozmowa o codziennej pracy

PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Wypełnienie IPD Indywidualnych Planów Działania przez każdego uczestnika szkolenia
Ocena szkolenia – wypełnienie ankiet reakcji
Wręczenie dyplomów 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

AGNIESZKA NOWICKA – praktyk i trener biznesu, doświadczony menedżer i pasjonatka zagadnień związanych z profesjonalnym wizerunkiem, savoir-vivrem i etykietą biznesową

16-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz obsłudze klienta indywidualnego na stanowiskach: Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie pracy odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią podległych placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych.

Szkolenie prowadzi z ogromną energią, przedstawiając wiele przykładów, technik i ciekawych rozwiązań. Inspiruje do dalszego rozwoju – potrafi zainteresować tematem, a przede wszystkim pokazać rozwiązania i nauczyć prostych metod związanych z kreowaniem i tworzeniem profesjonalnego wizerunku w biznesie.


Miejsce: Grażyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2017-10-24 - Zakończenie: 2017-10-25

CENA standardowa:
1690 PLN + 23% VAT = 2078.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1521 PLN + 23% VAT = 1870.83 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-06-30 12:21:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników – szkolenie menedżerskie 24-25.10.2017
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com