Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Delta Training

Przejdź do formularza kontaktowego

Asertywność w biznesie plus empatia



Asertywności można się nauczyć. Z wielu badań wynika, że zachowanie asertywne daje poczucie zadowolenia z pracy. Asertywność, to umiejętność wyrażania krytyki i opinii bez naruszania praw innych. To także zdolność do odpowiedniego reagowania na krytykę. Asertywność ma kluczowe znaczenie w procesie skutecznej komunikacji oraz przy efektywnym zarządzaniu czasem. Wzbogacona o umiejętność zachowań empatycznych pomaga w budowaniu i utrzymywaniu dobrych, partnerskich relacji w kontaktach ze współpracownikami, przełożonymi i klientami.

Program


1. Asertywność i empatia

- dlaczego warto być asertywnym,

- koncepcje asertywności, przegląd badań,

- rozróżnienie: uległość, agresja, manipulacja, asertywność,

- prawa regulujące zachowania asertywne,

- asertywność i empatia: podobieństwa i różnice.



2. Diagnoza indywidualnego poziomu asertywności

-
diagnoza asertywności ,

- indywidualny raport - omówienie.



3. Asertywne przyjmowanie pochwał i krytyki

- rodzaje krytyki (zasłużona, niezasłużona, agresywna, aluzyjna, zaskakująca),

- trzy sposoby reagowania na krytykę (atak, kontrargument, usprawiedliwienie),

- technika „zdartej płyty“,

- technika odpowiedzi na krytykę,

- technika „odkładania na później“,

- ingracjacja (komplementy) jako element manipulacji,

- reakcja na komplementy (rzeczywiste i manipulacyjne).



4. Asertywne wyrażanie emocji i opinii

- asertywny model udzielania krytyki FUO,

- zdania klucze do wyrażania emocji i opinii,

- asertywne wyrażanie oczekiwań (polecenie vs. prośba).



5. Zachowania empatyczne


- umiejętność rozpoznawania emocji,

- zaawansowane narzędzia aktywnego słuchania i wikłania w dialog,

- narzędzia budowania empatycznego kontaktu z klientem, współpracownikiem,

- pułapka nadempatyczności,

- niewerbalne komunikaty w zarządzaniu emocjami,

- narzędzia wyrażania emocji.

 


6. Gra integrująca wiedzę

- integracja wiedzy z obszaru empatii i asertywności.

 


Metody pracy:

Szkolenie ma przede wszystkim charakter warsztatowy, praktyczny. Nabyte umiejętności są możliwe natychmiast do zastosowania. Szkolenie składa się z takich elementów szkoleniowych jak: test, gra, film, studium przypadku, ćwiczenia, scenki.


Zdobyta wiedza


Korzyści dla uczestnika:

 


  • umiejętność budowania partnerskich relacji,

  • wzrost jakości pracy i zadowolenia z niej,

  • większa efektywność zawodowa,

  • znajomość mocnych i możliwych słabszych stron własnej asertywności,

  • umiejętność asertywnego reagowania na krytykę i pochwały,

  • znajomość technik asertywnego wyrażania krytyki,

  • umiejętność zidentyfikowania i zareagowania na manipulację w sposób asertywny,

  • umiejętność wyrażania własnych emocji oraz opinii w sposób asertywny,

  • zdolność rozpoznawania emocji swoich i innych.

Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia szkolenia Delta Training

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Dorota Wiśniewska-Juszczak:

Trener praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Prowadziła szkolenia dla działów sprzedaży, działów obsługi klienta. Obecnie specjalizuje się w szkoleniach dla kadry menedżerskiej. Jest autorką rozwiązań szkoleniowych dla wyższej kadry menedżerskiej: Wykorzystanie Potencjału Przywódczego w Organizacji, Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu. Jest też autorką innowacyjnej metody pomiaru potencjału przywódczego menedżerów. Pracowała m.in. dla takich firm jak: Siemens, Polpharma, Netia, Abbott, BP, Eurobank, Eris, Polkomtel, Novo Nordisk, Roche Polska.Ukończyła pisanie pracy doktorskiej na temat władzy i przywództwa w organizacji.

Jest psychologiem społecznym z dyplomem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Uczestniczy w programach rozwojowych, m.in. na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii.



Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2010-07-29 - Zakończenie: 2010-07-30

CENA standardowa:
980 PLN (zwolnione z VAT)

CENA ze ZNIŻKĄ:
830 PLN (zwolnione z VAT)

UWAGA

Dla drugiej i każdej kolejnej osoby 150 zł rabatu.


Ostatnia aktualizacja oferty 2010-06-01 00:09:52

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Asertywność w biznesie plus empatia
Organizator: Delta Training


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2019 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS tomHRM | System zarządzania szkoleniami | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io