Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami


Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem.

Po szkoleniu uczestnicy:
  • Potrafią sprawniej się komunikować z podwładnymi i przełożonymi
  • Rozumieją znaczenie asertywnej komunikacji w procesie zarządzania
  • Znają narzędzia asertywnej komunikacji z podwładnymi
  • Potrafią dostosować technikę asertywnej komunikacji do sytuacji i pracownika
  • Opracują własną mapę asertywności
  • Będą potrafili rozpoznać sytuacje konfliktową i pozytywnie ją rozwiązać
  • Będą potrafili przeprowadzić trudne rozmowy z pracownikami
Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/asertywna-komunikacja-wywieranie-wplywu-w-zarzadzaniu-pracownikami-szkolenie-dla-menedzerow/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

ROLA MENEDŻERA A ASERTYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU
• Asertywność a styl kierowania
• Aspekt wspieram i wymagam w roli menedżera
• Gra „Władza”
• Autorytet w roli kierownika, lidera zespołu
• Właściwy dystans w relacjach z pracownikami
• Bariery w komunikacji asertywnej (wewnętrzne i zewnętrzne)

ASERTYWNE UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W PRACY MENEDŻERA

Co to są zachowania asertywne
Mapa asertywności – autodiagnoza
Wyrażanie własnego zdania
Asertywna odmowa
Asertywna reakcja na krytykę i opinię przełożonych/podwładnych
Katalog uprawnień menedżera i odpowiadających im praw pracownika

ASERTYWNIE NARZĘDZIA MENEDŻERA W PROCESIE REALIZACJI ZADAŃ

• Standard zlecania zadań
• Monitorowanie i kontrola bieżąca
   o Diagnoza problemu i rozmowa korygująca
   o Linia interwencji – asertywne stawianie granic
• Ocena – Standard rozmowy i standard zachowań

ASERTYWNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

Narzędzia menedżera w zarządzaniu zespołem
Exspose menedżera
Komunikowanie trudnych decyzji
Rozmowa zwalniająca

WYWIERANIE WPŁYWU NA PRACOWNIKÓW

• Zasady wywierania wpływu
• Dzielenie się własnymi opiniami
• Prowadzenie dyskusji
• Argumentowanie
• Rozwiązywanie konfliktów
• Rozmowa mediacyjna

JAK ASERTYWNIE RADZIĆ SOBIE W KONFLIKCIE?

Strategie postępowania w konflikcie
Buduj kontakt i porozumienie w obliczu zaistniałego konfliktu
Poznaj zasady asertywnej komunikacji w sytuacji konfliktowej – udzielanie informacji zwrotnych, wyjaśnianie wątpliwości, przekształcanie sporu w dyskusję
Szukaj konsensusu w sytuacji różnicy zdań

ASERTYWNA AUTOPREZENTACJA W OPARCIU O WŁASNE DOŚWIADCZENIA, UMIEJĘTNOŚCI, ZASOBY

• Poznaj swoje silne strony – wiara w siebie jest warunkiem pozytywnej autoprezentacji
• Wzmacniaj swój autorytet w roli przełożonego
• Świadomie buduj postawę profesjonalnego i wiarygodnego kierownika 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-10-11 13:05:58

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io