Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Akademia sprzedaży - współpraca dla sukcesu


Zespół sprzedażowy to motor firmy, generuje jej przychody. Jednak przede wszystkim to grupa indywidualistów, którzy decydują się na współpracę lub wybierają współzawodnictwo. Aby zespół handlowców mógł skutecznie funkcjonować, potrzebuje wsparcia, motywacji i podnoszenia umiejętności.
Celem prowadzonych przez nas treningów z zakresu technik sprzedaży jest ciągłe dostarczanie energii i kompetencji handlowcom, a w efekcie rozbudowa sieci dobrych i trwałych relacji z klientami.
Poprawiając osobiste wyniki i podnosząc jakość współpracy z kolegami, handlowcy budują rynkowy sukces przedsiębiorstwa.

Program

Program:

I. Zespół sprzedażowy


W zespole siła, w indywidualności przewaga - umiejętność zrównoważenia:
a) wymogu podporządkowania się regułom
b) konieczności bycia kreatywnym
Moje miejsce w zespole - autotest, dyskusja
Moja praca - nasz sukces
a) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniami
b) porażka - wspólny problem; konieczność wyciągania wniosków
Rywalizacja czy współpraca?
Budowanie atmosfery sprzyjającej osiąganiu wyników - gry integracyjno - komunikacyjne


II. Szybka i skuteczna komunikacja z klientem


Środowisko dialogu - budowanie dobrych relacji z klientem
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Pozabiznesowe płaszczyzny komunikacyjne – jak dopasować się do klienta
a) mowa ciała
b) dopasowanie na poziomie słów
c) kanały komunikacji: audytywny, wizualny, kinestetyczny, mieszany
Aktywne słuchanie
a) informacja zwrotna
b) parafraza
c) powielanie

Poznanie potrzeb klienta
a) pytania angażujące
b) metody wzbudzania chęci dokonywania zmian
Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie
Prezentacja i argumentacja oferty
a) charakterystyka produktu/usługi
b) zasady dobrej argumentacji
c) eksponowanie korzyści dla klienta
d) techniki postępowania wobec zastrzeżeń (metody wykorzystania ich dla celów sprzedażowych)
III. Finalizacja transakcji - wygrana klienta, to nasz sukces - dlaczego takie podejście się opłaca


Mój styl sprzedażowy - autotest
Psychologiczna sylwetka klienta (prezentacja scenek wideo)
a) "rozpoznanie typa"
b) jak mu sprzedać, by był zadowolony
Sposoby uzyskania pozytywnej decyzji
a) przegląd celów handlowca
Podsumowanie rozmowy handlowej - zamknięcie transakcji
Finalizacja transakcji, dotyczącej zakupów grupowych
Przegląd powodów, dla których klient pozostanie lojalny
Metody postępowania w przypadku braku zamówienia
Jak reagować na uzasadnione i nieuzasadnione reklamacje

Zdobyta wiedza

Wyniesione korzyści:

Umiejętność funkcjonowania i określenia optymalnego dla siebie miejsca w zespole sprzedażowym
Zdobycie umiejętności, ułatwiających doskonały kontakt z klientem
Biegłość w odczytywaniu potrzeb i oczekiwań klienta
Wiedza na temat własnych predyspozycji i ograniczeń, przekonań i strategii handlowych - autotesty
Zgromadzenie niezbędnych narzędzi radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Opanowanie sztuki wyznaczania celów, osiągania rezultatów

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat Compass Consulting

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Doświadczeni trenerzy Compass Consulting

UWAGA

Miejsce, termin i ostateczny zakres tematyczny - do uzgodnienia.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena: 3000 (PLN)

UWAGA

Zależny od liczebności grupy i indywidualnych zapotrzebowań szkoleniowych firmy.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Akademia sprzedaży - współpraca dla sukcesu
Organizator: Compass Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |