Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: DOM WIEDZY Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

PRZYWÓDZTWO MENEDŻERSKIE „LIDER NA TRUDNE CZASY” - poziom zaawansowany. 24 – 26.08.2009 – WISŁA, Hotel GOŁĘBIEWSKI


Szanowni Państwo,

zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach adresowanych do szefów zespołów, liderów grup zadaniowych, a także menedżerów odpowiedzialnych za wprowadzanie zmian organizacyjnych w firmie.

Celem warsztatów jest podwyższenie umiejętności dotyczących psychologicznych aspektów kierowania ludźmi i przygotowanie jego uczestników do rozwiązywania konkretnych, realnych problemów występujących w pracy menedżera. W trakcie zajęć wykorzystane są następujące metody pracy: ćwiczenia dotyczące poszczególnych zagadnień szkolenia, studia przypadków, gry symulacyjne, praca w podzespołach, sesje informacji zwrotnych, konsultacje indywidualne.

Motto warsztatów:

ZAMIAST ZARZĄDCĄ STAŃ SIĘ PRZYWÓDCĄ - LIDEREM!

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:
-ogłębienie świadomości atutów i ograniczeń własnego stylu kierowania,
-przygotowanie do efektywnego kierowania zespołem uwzględniając m. in. typy osobowości członków zespołu i etapy jego rozwoju,
-doskonalenie umiejętności przekazywania „trudnych” i niepopularnych decyzji,
-rozwinięcie kompetencji zwiększających skuteczności funkcjonowania menedżera w sytuacji presji i nacisku psychologicznego,
-poznanie skutecznych sposobów redukcji oporu i niechęci wobec wprowadzanych zmian organizacyjnych,
-możliwość skonfrontowania własnej wiedzy i doświadczenia zawodowego
z teorią i praktyką innych menedżerów.

Program

W programie:

1. Efektywne funkcjonowanie zespołu pracowniczego.
• Etapy rozwoju zespołu.
• Typy osobowości członków zespołu i ich wpływ na jakość pracy.
• Rozpoznawanie i eliminowanie czynników demotywujących w zespole.

2. Style kierowania i ich wpływ na efektywność pracy.
• Psychologiczne aspekty kierowania pracownikami.
• Czynniki limitujące efektywność stylów kierowania.
• Diagnoza własnego stylu kierowania.

3. Metodyka prowadzenia rozmów motywujących.
• Feedback - zasady formułowania ocen i opinii.
• Rola emocji w rozmowie oceniającej.
• „Toksyczna krytyka”.
• Psychologiczne pułapki oceniania m. in.: „etykietowanie”, efekt „aureoli”, „syndrom kozła ofiarnego” itp.

4. Zarządzanie zmianami w firmie.
• Czym jest proces zarządzania zmianą?
• Udział menedżerów w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy.
• Nastawienie pracowników wobec zmian – kolejne fazy.

5. Psychologiczne źródła oporu wobec procesu wprowadzania zmian.
• Czynniki torpedujące zmiany - źródła oporu wobec zmian.
• Sposoby redukcji lęku i nieufności pracowników związanej ze zmianą.
• Emocjonalne aspekty procesu wprowadzania zmian.
• Racjonalizacje i psychologiczne mechanizmy obronne.

6. Komunikacja jako narzędzie kierowania zmianą.
• Zasady i procedury komunikowania zmian.
• Organizacja efektywnego obiegu informacji w zespole.
• Jak przekazywać niepopularne decyzje i zarządzenia?
• Przeciwdziałanie „czarnemu PR” (m. in. plotkom, insynuacjom).

Zostań współautorem szkolenia !
Zachęcamy do przesłania pytań i propozycji szczegółowych zagadnień, jakie Twoim zdaniem powinny być omówione w ramach tematów realizowanych na prezentowanym powyżej szkoleniu.

Wszystkie nadesłane pytania i sugestie programowe zostaną uwzględnione w trakcie zajęć lub konsultacji indywidualnych po szkoleniu.


Harmonogram:

Dzień pierwszy
13.00 – 14.30 Przyjazd uczestników, lunch, zakwaterowanie
14.30 – 18.30 Szkolenie
Od 19.30 Kolacja

Dzień drugi
09.00 – 14.00 Szkolenie
14.00 – 15.00 Lunch
15.00 – 20.00 Czas wolny (wejście do Parku wodnego Tropikana, dodatkowe zabiegi pielęgnacyjne)
20.00 Kolacja

Dzień trzeci
9.00 – 12.00 Szkolenie
12.00 – 13.00 Lunch i wyjazd uczestników

Informacje o hotelu
Wspaniale położony na stoku Bukowej / 713 m n p m / w północnej części miasta na prawym brzegu Wisły. Hotel Gołębiewski w Wiśle dysponuje 564 pokojami jedno i dwuosobowymi o najwyższym standardzie w tym 15 luksusowymi apartamentami.
Około 500 pokoi posiada balkony z przepięknym widokiem na góry Beskidu Śląskiego.
W kompleksie hotelowym znajdują się: Restauracja Zielona ok. 330 miejsc, Restauracja Czerwona ok. 350 miejsc, Klub Nocny ok. 440 miejsc, Restauracja Staropolska dla ok. 200 osób, Sala Bankietowa dla ok. 120 osób oraz kawiarnia Patio a także Klub dla Dzieci.
Kręgielnia, siłownia, oraz ciąg handlowo-usługowy ze sklepami, gabinetami fryzjerskim i kosmetycznym.
Hotel posiada wielopoziomowy parking strzeżony dla około 300 samochodów.

Oferta wypoczynkowo- rekreacyjna
Zapraszamy do najnowocześniejszego Parku Wodnego TROPIKANA, kompleksu basenów różnej wielkości i głębokości. W jego skład wchodzą : basen sportowy, baseny rekreacyjne / pięć torów o łącznej długości 500 m /, fala wodna, basen ze zjeżdżalnią do beczki wodnej, basen dla dzieci oraz brodzik z atrakcjami dla najmłodszych, basen zewnętrzny dla dzieci i dorosłych. Ponadto Park Wodny zaprasza do korzystania z saun (parowe, suche, aromatyzowane) oraz jacuzzi, a w letnie i słoneczne dni zapraszamy na duży taras z widokiem na góry.

więcej informacji o hotelu na stronie www.golebiewski.pl

Usytuowanie hotelu zapewnia dogodny dojazd:
Polskie Koleje Państwowe (PKP) dowiozą Państwa do Katowic (na przykład z Warszawy), następnie należy przesiąść się bądź to w pociąg (PKP) relacji Katowice – Wisła Uzdrowisko, bądź autobus (PKS) relacji Katowice – Wisła Uzdrowisko.
W przypadku jakichkolwiek trudności prosimy o kontakt – wskażemy dogodne rozwiązanie.

Cena z zakwaterowaniem: 2.350 PLN


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia, zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pełne wyżywienie, korzystanie z Parku Wodnego TROPIKANA.

Istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju 1-osobowym za dopłatą 300 PLN.

UWAGA: w ramach szkolenia uczestnicy otrzymują bon na kwotę 120 PLN
do wykorzystania w INSTYTUCIE KOSMETYCZNYM I ODNOWY BIOLOGICZNEJ GOŁĘBIEWSKA SPA.

więcej informacji i zgłoszenia na naszej stronie

www.dom-wiedzy.pl

oraz pod numerami telefonu: 0-22 / 403 50 95 lub 403 50 96




Otrzymane certyfikaty

certyfikat ukończenia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

DARIUSZ CZERANOWSKI

Psycholog, trener biznesu, posiada rekomendację I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii zarządzania, komunikacji interpersonalnej i programów wsparcia sprzedaży.

Posiada pisemne rekomendacje m.in. takich firm jak: Alcatel Polska, Bayer Cropscience, Bertelsmann Media, Ceramika Paradyż, Commercial Union Polska, Elektrociepłownie Warszawskie, Empik, Geant Polska, Gellwe, Glaxosmithkline Pharmaceuticals, Hexeline, JZO Sp. z o.o., Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Michelin Polska, Neckermann Polska, Philips Lighting Poland, PKO BP, Tesco Polska, Unicolor, Vattenfall, Zremb


Miejsce: WISŁA, Hotel GOŁĘBIEWSKI
Rozpoczęcie: 2009-08-24 - Zakończenie: 2009-08-26

Cena: 2350 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia, zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, pełne wyżywienie, korzystanie z Parku Wodnego TROPIKANA.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PRZYWÓDZTWO MENEDŻERSKIE „LIDER NA TRUDNE CZASY” - poziom zaawansowany. 24 – 26.08.2009 – WISŁA, Hotel GOŁĘBIEWSKI
Organizator: DOM WIEDZY Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |